Mobbning

Har läst boken utstött som handlar om mobbning. Ett av kapitlen som rörde mig lite exta var det som handlar om Inkludering och exkludering.
Tänk så lätt det är att glömma individer, och hamna utanför i en gemenskap. De är intressant hur de sociala grupperna funkar.

Nu ska jag lägga mig, har egentligen massa saker jag ska skriva. och en helt anna rubrik jag ska använda. Det får dock bli i morgon då jag ahr lite tid över.
Går i skolan mellan 9 och 12 så jag missar tyvärr Nathaniels första luciatåg :S om han nu inte bestämmer sig för att sova över de. Nu har jag ca 7 timmar på mig att sova, minus den tid nathaniel bestämmer sig för att vakna.
Haft en underbar kväll i trevligt sällskap!

Jag vet något som ni inte får veta =).

God natt.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad är det du vet?? Jag vet oxå nåt som du inte vet!! Ska vi byta hemlighet?!

Kram

2008-12-13 @ 09:51:33
URL: http://wwwstickgalenmormor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0