SJUUUUUUK

nu kommer de bli ett sånt där gnälligt inlägg igen, ja jag vet de har blvit många sånna. känner mig inte så positiv alls om dagarna :S.
Andra dagen på VFU, vi kom fram till att vi inte ska dit på onsdag då hela dagen iaf försvinner i skolan iom obligatoriskt moment. Jag klagar dock inte för de innebar att jag kan vara med på fika hos Annsofie på onsdag =), vad kul!
Idag har de gått helt ok, ser fram emot lektionen jag ska hålla på måndag och jag hoppas barnen har lekt av sig i helgen. Idag hade tom läraren lite svårt att få ner nivån, så jag är ju inte själv om de iaf. USch vad svårt de är att prestera när man inte känner sig ok.
Halsen gör ont och huvudet är helt väck, vilken tur att de är helg nu för annars hade jag fått sjukskriva mig i morgon.
I morgon ska vi till claesson och hälsa på, och på söndag är de dags att vara barnvakt åt melinda och baka lussebullar. Sen gratta Js farfar och sedan hem. Ev att arbetslaget kommer hit och glöggar mot kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0