8 Timmars sömn/Uppdrag no more Byxlös fortsätter.

Ok nu kanske rubriken blev lite missvissande, men jag är iaf nöjd med natten, Nathaniel sov större av delen hos grannen, vaknade knappt när vi kom hem åt lite och sov vidare. Då var klockan 00, klockan 3 blev de ett nattmål och när J gick till jobbet vid 5 fortsatte han sova (jag vaknade), klockan 6 vaknade han igen, och fick sova i sängen med mig, klockan 8 vaknar vi igen. HÄRLIGT! är iof fortfarande trött men de var länge sedan vi hade en så bra natt!
Känns som att dropparna börjat verka ordentligt nu.
Mindre kul var första blöjbytet för dagen, hade inte noterat att busungen bajsat, så jag öppnar blöjan helt omdeveten om röran innanför, Nathaniel är snabb och stoppar foten i bajsblöjan innan jag reagerar, jag tappar blöjan på min fot och på golvet med bajset ner. På skötbädden ligger Nathaniel Jätteglad.
Sen var de dags för frukost, och droppar och mys.
Efter en stund blir Nathaniel grinig, sätter honom i sittern och guppar och han somnar, nu har han sovit en kvart. Ska gå ut om en lite stund, så ska försöka flytta honom från sittern utan att väcka honom.
Idag görs åter ett försök att hitta byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0