Balkongfika.

Försov mig för att hinna med picknick, Jenny kom förbi och pratade en stund medan jag plockade lite bland mina gamla skolgrejjer. Nalle sov i 4(!!) timmar, när han vaknade begav vi oss till Mcdonalds idag IGEN, och skaffade två nya glas.
Därefter till willys och införskaffade diskmaskintabletter och en rengöringsgrej.
Åter hemma så duschade jag och sedan badade Nalle och J. Såg unga mödrar och försökte natta Nalle, men han var inte trött. Grannen ringde så jag lämnade pojkarna hemma ensamma, blev fika på balkong, härligt!
Hem för att mata hungrig son, som somnar.
Nu på kvällen har vi gjort glass, jag har kastat bort två blommor och bytt gardiner, vi har kollar lite på Js gamla skolfoton.
Känner mig rätt nöjd med min dag, och faktiskt större delen av denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej kära du. Vad tråkigt att ni inte hann komma igår. Hoppas vi kan hitta på något annat snarast! :) Vilka oerhört fina bilder du lagt ut. Natte (jag föredrar att kalla honom för det) börjar också bli en baddare på att hålla huvudet högt! Kramar Max tax och L.

2008-07-04 @ 15:46:23
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Linus

Ja de var verkligen tråkigt att vi inte hann, men samtidigt vad de så skönt att sova =).

dem är duktiga våra pojkar!

kram

2008-07-04 @ 18:16:01
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/
Postat av: Grannen

Ja vist vist var det härligt med en balkongfika..

Har tyvärr inte hunnit med flera själv heller men nu är i varjefall lägenheten ren. Så imorgon kväll efter ett besök i älvkarleby ska jag göra ett försök.. :-D

Kram

2008-07-06 @ 22:15:26
URL: http://www.mommy.lovez.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0