Inga mellanrum.

J och grannarna var med här i dalarna tisdag-torsdag, nu är jag ensamen.
Helt plötsligt blev jag barnvakt till anton, jag som hade tänkt lägga mig. Har ont i höger tutte, som vanligt när jag fuskar med tuttskydden får brösten lida.
Nathaniel har snart bajasat ner de mesta man kan bajsa ner, J köpte nämligt up and go av misstag och dessa funkar inte alls på vår son.

Vi var ner på storängen en vända, jocke jag och nathaniel, och kollade på karnelvaltåget. SÅ Varmt! Nathaniel fick nog på vägen hem och skrek konstant.

Undrar vad kim säger i natt när han upptäcker att jag lovat bort hans säng åt Anton, hihi :P.

skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå i värmen! Haft det bra i dalarna? Hoppas det e lite svalare på fredag så vi kanske kan ses! Har hållt oss hemma i skuggan! Kraaaaaam

2008-07-29 @ 18:05:12
Postat av: Linus

Ja de får vi hopppas! =)

2008-07-30 @ 20:54:57
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0