Lego!

Nathaniel fortsatte sova i 4 timmar!
Grannen var söt och kom och höll mig sällskap, vi kikade på kort och spelade Lego på Playstation, väldans trevligt och tiden rann iväg. halv ett kom jag isäng. Nathaniel vaknade två timmar senare :P, och vid 5.
klockan 6 gick vi upp och var uppe i två timmar, sen så somnade vi på sängen, j kom vid halv nio.
Jag sover, Nathaniel började skrika, jag fortsätter sova.
J påstår att han skrek i 20 min, Han satt på toa och trodde jag skulle vakna eller att jag ignorerade för att han skulle ta upp honom. Jag hade inte hört ett ljud.
Halv tio gick jag upp.
J ska lägga sig och säger till att Nathaniel ligger på magen, tittar på Nathaniel och ser honom ligga på rygg! Han vände sig på filten! När han var några veckor gammal så vände han sig några gånger på den mjuka sängen, men de har inte upprepats. Nu har han vänt sig på riktigt så att säga.
Nathaniel sover nu, J lika så. Jag ska packa ihop grejjer så vi kan bege oss ut, en plattdataskärm kostar 750 på elgiganten idag mellan klockan 13-15 så vi ska spendera ännu mer pengar den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0