Otroligt

Min effektiva vecka har fortsatt.
Igår var vi hos Js mor, fick mat och paj. Nathaniel ärvde lite av Melindas gamla kläder och leksaker. Det var trevligt. Melinda är så söt!
Märker att ju äldre nathaniel blir,mer känslig blir jag på vad folk säger till Nathaniel eller vad dem säger om uppfostran.
Idag har jag städat ur hela sovrummet, så de ser faktiskt tomt ut, man noterar verkligen hur de inte finns något på väggarna, möblerade även om där inne.
 Rensade även ur klädkammaren i hallen, och plockade upp böcker i bokhyllan.
Jag och J gjorde hemmagjord chockladglass med chokladbitar! *mums!* liknade smaken på chokladefterrätten man kan få på ikea, den som liknar chokladpudding fast med mer intensiv smak.

Nu går diskmaskingen och jag noterade att J satt upp klockan i köket =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0