På Fest.

I dag har vi tvättat, var så fräck så jag occuperade både månadstvätten och veckotvätten. SÅ skönt att  få undan de hela, lite trötta missförstånd blev de mellan med och J, men resten av dagen var bra. Nathaniel var glad, sov några halvtimmars pass och fick bada. Jag fick oxå bada =).
Framåt klockan 18 så gick vi till mcdonalds på väg mot fira giftemål fest.
De nygifta paret fick hemmagjord glass i en vacker plåtburk med lime-lakris smak, en av våra godaste glassar hittils så jag hoppas dem tycker om den.
Har tagit massa kort, ska försöka ta ett ryck och lägga upp dem i helgen.


Idag har jag varit onyttig, fast de är iaf de enda den här veckan, både mcdonalds (drack jucie och inga strips), åt lite hemmagjord chokladglass, och drack en 33 cl cola (undantagen vadet pga av att J får dricka öl, och jag inte får dricka alkohol), och sen lite saft istället för vatten när jag kom hem.

Nu blir de en kopp vaniljthe, sen ska jag skutta i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0