Åter från vildmarken.

Nu så är vi hemma från semestern, myst i stuga med svärfar och hans sambo.
fyndade lite på dollarstore, panellängder för 50:- och en fin skål och målarduk utspänd på tavelram.
löste massa korsord, fast mest sökord för min del.
spelade lite kort, lite mindre än jag planerat med alla var inte lika intresserade.
vi åkte hem igår kväll och sov i vår egen säng =).
idag fick nathaniel sin första vaccination. han var duktigt! därefter inhandlade vi barnalvedon i fall han blir gnällig i kväll, hon på bvc tyckte vi kunde börja ge ersättning på kvällen om vi vill att han ska sova längre på natten, men jag är lite orolig att han ska sluta ta bröstet om vi börjar med de, samtidigt vore de skönt för då skulle jag kunna hitta på något en kväll och sover han längre på natten skulle jag kanske bli lite piggare.
så vi får se hur vi gör.

nu är tant grön här, vi ska äta lite sen drar hon vidare till dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0