Cribs....

Midsommar firade vi hemma hos Jenny med familj, mysigt! Dem hade ett jätte trevligt parhus med världens härligaste inbygda veranda.
Vi gjorde pinochiotårta utan mandel med jordgubbar och grillade kyckling och kött. Tomas gjorde jättegod potatis sallad, t o m jag som inte är så förtjust i potatissallad gillade den =).
i dag blev de promenad till gränby, vi hade smått planer på att äta på burgerking, men de var stäng. Lite snoppet, men då gick vi och handlade lite, både till lunch och middag.
På vägen hem ringer Hini, han hade tråkigt så jag föreslår att han kommer hit och äter, vilket han gladeligen gjorde.
Innan Hini dock upp diskade J och jag plockade undan tvätten, sedan lagade pojkarna mat när jag fick för mig att göra iordning spjälsängen som var i fel läge. tillslut fick jag lite assistans av J. så nu är de nybäddat och fint där, har smått planer på att börja vänja Nalle vid den sängen nämligen, han kan ju inte ha vaggen hur länge som helst.
Vi åt tunnbrödrullar med mos, korv, majs och rotsaksfräs i. *mums*
Klockan hann bli 16 innan vi åt så de blev lite sent att äta middag, jag bakade lite morotsscones istället, vilket är ganska trevligt de med.
När Nalle somnat för natten blev de film, Good luck chock, ganska trevligt fånig komedi. Under filmen så brottades jag och J och kittlades. Vad länge sen vi höll på att busa på det viset, de kändes inte jobbigt eller för mycket heller, så härligt! kändes lite nyförälskat igen!
nu har jag lagt in bilderna och skrivit lite här, och ska till och natta mig själv =).
*trött!!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0