Dalarna

Så nu kom jag äntligen in på bloggen, igår kom vi hem från dalarna!
Vi har haft de bra trots att resan startade mindre bra, sura och griniga var jag och J på morgonen, kommer på tåget och de finns inte plats för vagnen så vi får stå i mellanrummet vid öppningen hela resan, grälar lite men blir sams i borlänge.  Sen hem till mor, mysigt och skönt faktiskt!
Min kära mor visar hur jag kän lägga vår älskling så han sover bättre, så inge mer promenerande utan pauser :P eller iaf promenader på mina villkor.
A occuperade som vanligt J med lekande och bus, och jag fick lite kvalitetstid med min mor.
Först hälsade vi på Renè och hennes son benjamin som är 4 månader, och vi var ute på promenad.
På lördagen var de Dop, och naturligtvis ville både Js far och mor hälsa på oss, men tji fick dem eftersom vi inte var hemma. Bäste prästen robban ledde dopet, han är så duktigt, och dem små barnen var hur söta som helst!
fick åka ganske tidigt pga lånat babyskydd, söndagen tog vi det lungt på, mot kvällen kom tant grön förbi, och vi fick en skööön kvällspromenad utan barn. Sofie hade införskaffat en tuff body med twisted sister logga på (I wanna walk) och på måndagen hälsade vi på min syster, känns skönt att se hur glad och levande hon är nu! Jättefin lägenhet! blev dock förbannad på att hennes assistent inte dykt upp!! så kan man ju inte göra!!!!!
till kvällen dök lotta upp min sin utgulliga dotter Eyla, mamma fick visa upp sina stickningar och Eyla fick åka hem med en söt 50 tals klänning.
på tisdagen var vi hem till lotta och inspekterade doppresenter och åt doptårta som blivit över.
praktiskt nog så skulle mor med A till falun, så vi liftade med dem, och tog tåget därifrån, denna resa blev de bara barnvagnsvänliga tåg! TACK OCH LOV!

lägger upp bilder lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0