Ibland behövs Pappa, inte Mamma!

Diskade undan i går, och började se på the guru, trots att jag ville se hela, gav jag upp och gick och lade mig i stället.
Idag ville inte vår son sova, och han blev grinigare och grinigare, J vaknar och tar honom och får honom att bli lung, på samma sätt som jag haft honom, jag hämtar napp och snutt och vår son somnar.
 kontenta, ibland är de inte sättet som är fel utan de är fel person.
J blev iaf så nöjd, han fick känna att Nathaniel behövde honom mest den här gången, annars brukar jag fortfarande kunna ta honom, men den här gången dög jag inte. konstig grej att bli glad över :P.

Har gjort mig iordning för att gå till grannen, men väntar en liten stund så Nalle får sova lite mer, i fall han vaknar när jag går med hårdliften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0