Projektet Slutfört

Projekt slutfört =)

Är så nöjd med dagen!
Först över till Grannen, käkade kladdkaka och bjöd bort våra sista jordgubbar, sedan försöka sy färdigt solskyddet, Nalle somnade t o m där! När solskyddet var klart kom Jenny och vi tre drog ner till stan, solskyddet funkade hur bra som  helst!
Nalle somnade igen när vi var på stan, kan inte bli bättre! nu när vi kommit hem käkade jag, och sen badade jag Nalle helt själv (första gången), nu sover han och jag börjar göra iordning oss inför vistelsen i dalarna, har börjat diska och vattnat alla blommor.
Snart är de unga mödrar, sen ska jag duscha/bada, diska, packa, kolla biljetter och förhopppningsvis sova.


Några dagar sen när vi var ute i stadsparken och gick hittade jag vårt framtida drömhus.


Sötnosen fokuserafe på kanten och började sedan pilla där han kollade, första gången han sträcker sig efter något.
 

I morse så var han så här söt i kläderna Carros mamma gett honom.


Solskyddet blev så här bra!


Så himla lyckat!


Så mysigt har Nalle i vagnen nu.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0