Barista

Idag har vi varit ute med Lena och Grannen, en återlämming till biblan blev till långfika på Barista och därefter mys i parken, så himla härligt! solen sken och de var lagom varmt i skuggan.
Sen lurade jag min stackars karl på villovägar, fast svarar man inte i telefon så får man skylla sig själv =).
Jag tror Nalle somnat för natten nu, ska göra lite tonfisksallad till i morgon.


Tant Grön och Nalle i soffan.


sofienord goes evil :P


Igår somnade Nalle i babyskyddet, när han äntligen tvingat upp mig, typiskt! :D


Hilma, redan en trogen caféfikare.


Lena med Nalle på Barista.


Max ser skräckslagen ut när jag tittar in i vagnen.


Samma bild, omgjord av älsklingen. Världens snyggaste body!!!


Till bild på Hilma på Barista.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad FIN sidan är Lina! Min son ser dock väldigt skepisk ut. Häftigt att Jonas trixat med bilden! Vi måste ta en bebispåradbild snart. Den ni har från mammagruppen är verkligen hur rolig som helst! Ses imorgon. Kramar och natti.

2008-05-28 @ 22:21:44
Postat av: Lena

Du förstod säkert att det var jag som skrev kommentaren! ;)

2008-05-28 @ 22:22:18
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Linus

haha jo jag förstod att de var du :P

2008-05-30 @ 10:41:21
URL: http://linusnathaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0