Eftermiddag

Nathaniel har precis somnat igen. vilket är bra då jag hoppas han inte blir lika övertrött på kvällen som han brukar. 
Natten till i dag så sov han längre än han brukar, vet inte hur länge han var uppe med J men han sov till halv 4 och så länge har han aldrig sovit.
jag är oxå trött men känner inte för att sova, så jag ska fortsätta lite här hemma så de är fint till i morgon, men först ska jag se på scrubs och kanske hitta något att äta.
Om en timme slutar J, sen tar de ju en stund att komma hem.
Konstigt hur de känns som att Nathaniel alltid funnits, han är ju inte ens 6 veckor gammal. sötisen =)
Trodde att jag skulle sakna att vara gravid, de verkar som att många saknar sin gravidmage, men de gör inte jag! så nöjd med att jag kan röra mig och så, saknar inte ens sparkarna. 

 




Nathaniel alldeles nykläckt.




 Nathaniel sover i vaggan, första gången tror jag.


När Nathaniel var lilla buffa i magen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0