Födelsedag

Sambon fyllde år i torsdags så idag firar vi honom. har städar och gnussat, mest j som städade, jag satt och ammade Nathaniel. Ibland är de skönt att amma.
Snart kommer besök, har lite ångest över att Js farföräldrar kommer, jag vill att de ska få hålla sitt barnbarns barn, men.... de röker inne och luktar därmed ganska starkt, så jag tycker inte riktigt om att de ska hålla. men de kommer de nog få göra en lite vända ändå.... *funderar*
Om jag har tur så sover Nathaniel över hela besöket så slipper jag oroa mig =)
vi hämtade smärgåstårta för en stund sen, köpte en eftersom jag inte orkade försöka göra en, och sedan dumlekladdkakan till efterrätt, ska bli intressant och se om den blev god, har faktiskt inte tjuvsmakat. *duktigt*
Just nu sitter J och blir surare och surare över att jag har hicka.

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0