Ny doft: Spya

Natten har gått bra! vi har legat i sängen mellan 21 och nu klockan 6! och mellan 21 och klockan 1 så sov Nalle i ett sträck! så nu känner jag mig hyfsat fräsch! (förrutom spydoft vill säga)
nu har vi gått upp och bytt blöja, spytt lite på mig och bytt pjamas, smilat lite åt mina dåliga sånger.  Nalle ligger och myser i babygymmet, han får vara uppe en stund till sen ska jag försöka natta honom igen.
innan jag fick honom i säng testade jag att lägga honom i vagnen och köra fram och tillbaxs, sätta honom i babyskyddet och gunga, gå runt och buffa, sitta och amma, ligga och amma, ligga brevid, det som tillslut funkade var att linda in honom och ligga och amma brevid tills han somnade.
När jonas kommer hem ska jag så duscha =).

de känns som att de här blir en sovblogg :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0