Operation Natta Nathaniel!

förstår inte hur jag ska orka vara vaken, eller orka med skrikande barn i natt.
har i princip inte sovit något eftersom unge herr Nalle inte velat sova, vid 12 ger jag upp och går ut med honom då somnade han som en klubbad säl, grannen var snäll och kom ut och höll mig sällskap! skönt! tror inte jag orkar vara ute lika länge utan henne.
sötisen sov till straxs runt 16. sen dess har han åter varit vaken, ska straxs återuppta operation natta nathaniel.
just nu ligger han så nöjd i babygymmet, själv har jag huvudvärk och lääängtar efter att få sova!

Js X har hittat honom på familjeliv *suck* måste dock säga att de hade en söt flicka, tycker de är lite kul att en person som ogillar mig så starkt döper sitt barn till Eliina, fast jag imbillar mig inte på något sätt att dem döpt henne efter mig. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0