Skandia

Igår hade vi en hemskt natt, älsklingen åkte till j obbet ocj jag fick gå ut vid halv 9 pga övertrött barn, klockan tolv somnar han riktigt, och de gör jag med, på parkbänken! en stund senare kommer Grannen och vi går mot stadsparken, tar en tur förbi H&M får införskaffande av solhattar åt våra små, och hemköp införskaffande av matsäck.
Massa mysigt i parken, hade videokameran med och filmade lite, annsofies 16 dagar gamla flicka var där, och var hur liten som helst, så sött!! då inser man att Nalle faktiskt vuxit en del =).
rint 16 så blir vår son allt mindre nöjd så jag ger upp och går hemmåt, han somnar innan vi hunnit ur parken, men vaknar utanför tempo, vi tar tuttpaus och fortsätter hem, sen sover han en stund till, och är därefter vaken mellan 18-20 sen somnar han för natten, han slog rekord och sov hela 5!!! timmar i sträck! resten av natten gick rätt bra den med!
i dag så städade vi undan lite innan försäkringsförmedlaren kom, vi bestämde oss för att ha hans försäkring hos skandia, rinde sedan folksam och kollade om jag har rätt till ersättning för de dagar jag låg på sjukhus, så om jag har tur får jag iaf för de första tre dagarna innan han föddes. *håller tummar* de skulle iaf bli 1200 kr.
tipsade Grannen och hon hade bättre försäkring, så hon fick ut med =).
Vi visste inte heller att J hade kunnat ta ut VAB under tiden jag låg inlagd, så han hade kunnat vara hemma längre. typiskt att man inte vet sånna saker :S.
handlade sen på eftermiddagen och har därefter gjort våfflor med lite av vår hemmagjorda jordgubbsglass och färska jordgubbar. *mums*
sonen sover på Js bröst nu, fortsätter han sova går vi inte ut, men vaknar han så ska vi ut en till vända.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vi valde också Skandia. De hade bäst förutsättningar tycket jag! Vilken försäkringsförmedlare var det? Vår hette Göran och var otroligt trevlig! Hoppas ni haft en skön dag! Kramar

2008-05-30 @ 18:49:59
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Linus

Oj, kommer inte ihåg vad han heter, men han såg lite lustig ut, manchester kavaj och randig skjorta och virrigt hår, typ :P
jag tycker oxå att de lät som att skandia hade bäst avtal. =)

2008-05-31 @ 11:18:20
URL: http://linusnathaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0