Stalkar....

Mådde rätt dåligt igår och orkade inte skriva, var över till granne då hon fick besök av en som förmedlar försäkringar, dem skulle kontakta mig idag, men antar att de är deras samtal jag missade.
I dag vågade vi oss ut på stan, de gick rätt bra! fixade doppresent åt Eyla och Johannes.
Jenny och grannen och jag blev de, och samanlagt fem små barn! tänk er de på en resutrang, men de gick faktiskt helt ok. 
I morgon dyker tant grön upp, ska bli trevligt! tänkte låta henne hålla Nalle så jag får en chans att sortera tvätten, så kan vi sitta och skvallra under tiden. MYS!

jag är allt en riktigt stalker, måste kolla mina dagliga bloggar. En favorit är fyra nyanser av rosa. http://www.mama.nu/blogg/fyra-nyanser-av-rosa/

Kommentarer
Postat av: Link

Hmmm jag som har stavat hennes namn "Eila" Nu måste jag ju ändra på det.
Det är inte bara deras samtal du missar, du missar ju mian också. Sen ringer du alltid tillbaka då vi har det som jobbigast här.

2008-05-23 @ 15:26:36
Postat av: Linus

sorry, vad kan jag säga förrutom att jag har en underbar tajming =)... hihi

2008-05-23 @ 18:24:36
URL: http://linusnathaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0