Tant Grön

i helgen var tant grön här, så de har blivit dåligt med bloggande. hur mysigt och trevligt som helst att ha henne här, och skönt! fick lite undanplockat på fredagen då vi hade en vääääldigt villig barnvakt. =)
Lördagen spenderades hos grannarna med grillat och hemmagjord choklad sorbé, nästa mission blir att göra hemmagjord jordgubbsglass eller chokladglass. LÖÖÖVE the icecream maskin :P
i dag så har vi spatserat på stan, så fort vi försökte stanna vaknade Nalle, i dag har han sovit rätt mycket dock, fast de kan ju bero på att han var vaken 9 !!!! timmar i sträck i går, knasiga unge :P.
ska straxs lägga mig, känner mig lite sliten och i morgon är de dags för besiktning, återbesök hos specialmödravården.

Kommentarer
Postat av: miss_pretty in green

jaa... ytterst villig är jag!! han e ju så sööt!
åh va ja längtar å hoppas vi ska till norrland!!
det var jättemysigt hos er!! lilla familjen ingels

2008-05-26 @ 11:06:59
Postat av: Linus

jag längtar med! ska kolla med lotta och kompani om dem vill med på minisemester :P
kändes iaf såååå skönt att du var här, som avlastning och gav mig lite mer energi att orka med nu. så tack =)

2008-05-26 @ 15:06:08
URL: http://linusnathaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0