19.11

Blä för försvinnande blogginlägg.
Jaja jag gör ett nytt försök.
Vi har insett att vi måste försöka göra om nathaniels nattrutiner, eller hans sovande i huvudtaget. Som de har varit på senaste tiden har han antingen somnat i vagnen eller när J guppat honom i famnen. Vår lille son är ju inte någon lättviktare så de kan ju inte funka i längden.
Idag har J bara hållit honom mot sig och han har somnat! Dett har resulterat i två långa vilor på 1.5 timme vardera och att han somnade för natten redan 19.11. Helt otroligt! hoppas de fortsätter på samma sätt.
När jag kom hem från skolan idag skickade jag iväg J och son till öf st:pers medan jag själv började sköta tvätt och plugga lite. Jag har äntligen gjort färdigt sem1 och påbörjat sem2.
Middagen bestod av hemmagjord pyttipanna gjord av rester av kyckling, porterstek, potatis och lök som serverads med ett stekt ägg.
Jag och J har för första gången på flera månader suttit ner i köket och spelat kort tillsammans! en liten muffins slank ner den med.
Nu när Js bestraffning för vadet har nått sitt slut så antar jag att vi ska ha några nya restriktioner, fast jag är dock lite skeptisk till att han kommer vilja de då de snart är jul :P, jag har iaf beställt en trampmaskin, de blev den billigare varianten och en del nya kläder, då alla mina kläder är så tonårsaktiga. Jag vill iaf kunna se någorlunda ut när jag är på VFU och ska vara profesionell. Hoppas bara jag kan ha dem! Me löve rea!
Nu på kvällen fick jag "prata" med min sköna tant grön en vända, bara ett par veckor tills hon kommer hem till sverige igen! *saknat!*

Ska straxs skutta i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0