Blodpumpen min.

Jag faller för grupptrycket och sätter mig ner och bloggar, dvs älsklingen sitter här brevid och bloggar.
Gårdagen var ihögsta grad effekti, iaf sett utifrån mig. J var så trött på morgonen, när jag väl orkat släpa mig upp ur sängen, så han fick sova en stund, tanken var att Nathaniel skulle hålla honom sällskap och sova han med, men efter 20 min vaknade han. Så de blev inget pluggande då, istället tog jag tvätten och sorterade den samtidigt som jag busade med honom. När jag var färdig med de beslöt jag mig för att ta itu med linnéskåpet, så jag sorterade bort massa handdukar och sängkläder. Nathaniel stod i ca 2 sekunder på ALLA fyra, alltså på fötter och händer med rumpa rakt upp!
J kommer så småningom upp och vi tar de ganska lungt, vi hade tänkt att pojkarna skulle bege sig till gränby på långpromenad så jag skulle få lite studiero, men regnet öste ner så jag sa att dem fick hålla sig hemma.
Nathaniel somnade så småningom och jag pluggade en stund, sen gick J själv till affären och jag och Nathaniel roade oss en stund på egen hand.
Slog på stort på eftermiddagen och lagade till porterstek och massa barnmat åt Nathaniel. Såsen till steken blev helt gudomligt god! Försökte plocka undan lite allt eftersom men de slutade iaf med att hela bänken var full med disk.
Senare på kvällen tittade Kina förbi för att se på Saved! med oss, men när vi skulle börja se på den insåg vi att vi fått ner en dubbadvariant, på typ spanska eller något.  Så J försöker få ner en ny variant och den laddar, under tiden fikar vi på muffins och the och busar med gullungen.
Framåt halv 11 kom filmen helt ner, Ki fick höra att vi hade chips kvar och han bestämde sig för att komma över även han och se på film. Filmen var klockren! Jättesöt film, om en überkristen tjej som bestämmer sig för att hon ska rädda sin bögpojkvän, hon hade planer på att gud skulle förlåta henne och återställa hennes oskuld eftersom syftet hade varit så ädelt. Men så blev de inte, hon blev gravid :P. (de här är bara de första 10-20 minutrarna så vill ni se den ska jag inte berätta mer).
Framåt halv 2 går jag och lägger mig, medan gäster och J sitter uppe.
Idag så har de blivit en sväng till akis för att kolla Nathaniels hjärta, de var som vi trodde, friskare hjärta får man leta efter =)! Så skönt att slippa tänka på den biten någe mer. Jag redan hade missat större delen av min föreläsning, så vi bestämde oss att äta lunch på amazing tahi i stället *mums*.
Nathaniel har varit missnöjd i dag så jag gav upp att plugga, då jag kännt mig helt slut och haft huvudvärk. Men nu på kvällen fick jag ett ryck och har iaf suttit en stund med en av uppgfterna och de känns ju bra.

Har säkert missat massa men nu så är de läggdags =).

Kommentarer
Postat av: Link

Citat

"Jättesöt film, om en überkristen tjej som bestämmer sig för att hon ska rädda sin bögpojkvän, hon hade planer på att gud skulle förlåta henne och återställa hennes oskuld eftersom syftet hade varit så ädelt. Men så blev de inte, hon blev gravid :P. (de här är bara de första 10-20 minutrarna så vill ni se den ska jag inte berätta mer)"



Nästan sant...Man får inte reda på att hon är gravid fören typ 40 minin i filmen...

2008-11-12 @ 00:19:44
URL: http://dryorophus.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj vad du e huslig! Har oxå gjort egen barnmat men Julia gillar köpes bättre :-( Kram på er...

2008-11-12 @ 10:33:55
Postat av: Lena

Vilken fullspäckad dag! Låter som en bra film. har den kommit ut på DVD? Kram

2008-11-12 @ 12:05:58
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Linus

Helena- Nathaniel gillar inte alls den köpta varianten, hade ju varit skönt om de hade varit både och som de är nu får han ju ganska ovarierad mat.

kram

2008-11-12 @ 22:29:45
URL: http://linusnathaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0