Förruttnad av all dålig vana

Inatten till igår var inte bra, men bättre än natten med aprikosätande.
Gjorde genusuppgiften till skolan och plockade undan lite här hemma. J skulle trotsa oväder och handla mat, men hade inget etui med sig. Jag gjorde lite stuvade makaroner istället som nathaniel oxå fick smaka av.
Mot kvällen begav vi oss till annsofie med familj. Vi mumsade pepparkakor och jag drack faktiskt en drink och en latté. Vi spelade när och fjärran. Jag måset allmänbilda mig lite känner jag.
När vi skulle hem sms:ade jag med grannen, de slutade med att jag gick dit och hämtade nathaniels blingokläder och kollade lite på de här med scrapnblog.
Idag så har vi hållit oss inom hus, jag har städat undan på tvbänken och läst lite litteratur. Lagade korvstroganof och fixade lite pepparkaksdeg som ska bakas i morgon. Vi hade planer på att gå ut och åka pulka med Nathaniel men han var lite snorig så vi beslöt oss för att stanna inne.
Tror lillkillen var trött i dag. han somnade för natten redan vid halv 8.
Jag och J har spelat lite Lego.

Imorgon ska jag sätta mig in i vad jag ska göra till minirapporten.

Nu ska jag lägga mig då de har varit extremt dåligt med sammanhängande sömn de sista dagarna.

Kommentarer
Postat av: Link

Test,test

2008-11-24 @ 12:19:46
URL: http://dryorophus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0