Stackars Skrutt! Aprikos.

Nathaniel hade så ont i magen i natt, han kunde inte sova utan grät en massa. först fick jag honom att somna på mitt bröst en vända, men de kan inte varit med än en halvtimme. Vid 4 tiden går jag och sätter mig i soffan med honom på mage, då somnar han äntligen till, tyvärr kunde jag inte somna så. Satt en timme och sen fick jonas gå upp en vända. min käre J kan ju somna på sten, så han somnade med nathaniel på bröstet i soffan och dem lyckades få två och en halv timmes mer sömn.
Morgonvilan gick sådär, nu sover Nathaniel sin eftermiddags vila och han har sovit en timme nu, de verkar vara bättre med magen.

Idag har jag stått på trampmaskinen i 10 minuter och rockringade lite som uppvärming. Badat med nathaniel och är i stort sätt färdig med genusinlämningsuppgifteten. Plockat undan lite i köket.
J skulle gå till affären men jag hade glömt lägga tillbaxs han kortetui, och min käre J är van vid att hans ägodelar ska ligga där han lade dem kollade inte. Nu blir de korv till mat, för varken J eller jag orkar gå igen :P. Ska kolla om vi har mjölk till stuvade makaroner.

Om ett par timmar ska vi till Annsofie och spela spel. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0