Tre par i bröst.

Egentligen har jag inte tid, har massa kvar på PM:et och J och nathaniel är ute så nu borde jag passa på.
I fredags så gick jag ut med grannen och två Malin, vi åt på texas och hamnde senare på flustret. DJn där måste tyckt att vi dansade på rätt bra för vi fick fri entré pass. jag drack en cider och två aquatini.
Mitt ena bröst blev absurt mycket större än de andra, så jag lånade grannen BÅDA tuttinlägg och hade på de mindre bröstet, ett av inläggen flög ivägn när vi dansade och krossade ett glas, ops!
igår var jag mest bakis, sov till 3 på eftermiddagen. frammåt klockan 9 på kvällen kom jag igång och började plugga lite.
Idag kom svärmor på oväntat besök, så de bliev lite akutstädning innan :P, nathaniel ansåg att de var en bra idé att sova sig igenom större delen av besöket, men tittade upp och sa hej innan de skulle gå.
Nathaniel har inte alls ammat i dag, han vägrar! Flaska ska de vara enligt honom nu, så de blir väl till att sluta fast jag tänkte amma tills han var runt året.

Har världens huvudvärk, men nu MÅSTE jag skriva lite PM.

Kommentarer
Postat av: Sara

hehehehehehehe så kul méd glaset.

2008-11-02 @ 21:22:16
URL: http://sarazsara.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahaha:D Hur krossar man ett glas med ett inlägg? ;D Haha!

2008-11-03 @ 21:01:20
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0