Guldklimp.



J Har tömt kameran, så nu har jag massa bilder att bjuda på. Men ni får nöja er med den här till en början med. Så portionerar jag ut resten senare.Hittade flera riktiga guldkorn!

Idag har jag varit på föreläsning*2. På rasten gick jag ner till biblioteket och tänkte läsa lite litteratur, jag börjar kolla efter den ena boken, kollar på E då författernens namn börjar med de. Hittar ingenting. Jaha, tänkter jag och börjar med nästa bok, Berggren. Ingeting på B. jag ger upp och sätter mig och läser lite i en tidning, när jag läst färdigt tidningen beslutar jag mig för att kolla i biblioteksdatorn för att se om jag kan hitta böckerna någon annan stans, upptäcker direkt att den första "boken" var ett kapitel i den andra boken. Den andra boken var (red) och står därför på titel, alltså på F istället för B. Inte konstigt att jag inte hittade på den! Jaja, fick lite gjort iaf. J hade bakat mögliga muffins, eller ja, han hade droppat i massa grön karamellfärg, men goda blev de!
Upplevde något tramatisk på kvällen, bestämde mig att städa ut ett skåp så jag skulle få plats med brödrosten och få lite mer uttrymme på bänken, längs inne i skåpet hittar jag en larv (skåpet är bara fullt med prylar, ingen mat). så Äckligt!!! BLÄ!!! Det hela slutar med att jag och J städar ur hela skafferiet.

I morgon har vi planer på att gå til fyrishov och glutta lite på aktion, kan vara kul hoppas jag! På söndag är de fars dag. Js första gång som pappa. Önskar att jag hade lite fantasi att hitta på något speciellt, men de får tyvärr bli en annan gång. Vi ska iaf till Js far och gratta lizette och äta middag. nice!

Tänker även börja plugga lite i helgen och sy upp gardinerna i vardagsrummet då lille Nalle börjat tycka de är kul att leka med dem, läskigt säger hans mor då dem är avkortade med hjälp av nålar. Har även som mål att fixa längden på jeansen från syster.

Mmmh jag bjuder nog på en liten till bild =). 
 


Kommentarer
Postat av: mormor

Mormors goding! Han har dina ögon, Linus.

vill pussa på och krama om

Ha det gott!//kramix mormor

2008-11-08 @ 12:38:16
URL: http://wwwstickgalenmormor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0