Vad lite sömn kan göra.

Idag är jag mycket mer positiv! Natten till idag gick faktiskt helt ok, han somnade runt 21, vaknade några gånger men J vaggade lite och han fick lite välling så han somnade om.
tolv, ett och två vaknade lille Nathaniel, vid två fick han lite välling, han drack nog inte mer än en 20 ml eller något, sen sov han till 7 då Jgick och hämtade honom. Nathaniel drack välling och vi alla sov vidare, jag gick upp vid 8 men J och Nathaniel sov till kvart över 9. Yey =).
Efter den trevliga starten på morgonen så pluggade jag lite innan Js mor med fam kom hit, vi fikade lite och därefter blev jag erbjuden skjuss till skolan eftersom de regnade ute. Jenny ringde och berättade att hon kommer gå i min klass i december, vad kul =). tom Seminaret gick bra!
Efter skolan gick AL till evelina och såg Billy Elliot, mycket trevlig film, inför sem 5 så nu ska jag bara skriva ner lite reflektioner vilket bör gå snabbt då jag endast behöver en halv sida.
Kom hem straxs efter fem och J får gå till Maxs och införskaffa lite hamburgare till lunch.
Nathaniel har precis somnat för natten och jag är så sugen på att leka med mina mammakompisar i morgon, men vi får se hur de blir.
Ska upp tidigt och gå på stan och införskaffa en bok till skolan iaf.
Tänk om alla dagar kunde vara så här bra!

P.S Nathaniel har stått på alla fyra flera gånger idag, så nu kan han de riktigt =). Snart kryper han väl överallt.
Sladdar är goda att äta på.





















Kommentarer
Postat av: Anonym

vad stor han börjar bli.... fiiina kort på mosters gull!!

2008-11-18 @ 22:27:42
Postat av: mormor

Mormors sötegodegris!! Så himla fin i både glasögon och utan! =) Mormor längtar verkligen mycket efter dig, Nathaniel!! En triljon pussar och ett helt hav av kramar och ett träd fullt av titar får mamma ge till dig från mormor!!

Ja, mamma och pappa ser oxå ut att må fint!

Kramar och pussar

2008-11-19 @ 15:37:28
URL: http://wwwstickgalenmormor.blogspot.com
Postat av: Helena

Vilka fina bilder!!!!Hoppas allt är bra...Kram på er!

2008-11-19 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0