Ett vitt skärp.

I går morse när jag gick upp,klockan var då 10 enligt sommartid, så såg jag ett vit skärp i ett par byxor, som varken jag eller J äger, placerade på soffan. Jag går fundersamt närmare och hoppar till, Js syster L Sover i soffan.

Söndagen spenderades med plugg och småplock här hemma, lite sims hann jag även spela.
Idag har jag varit i skolan på seminarie och även läst lite i biblioteket, när jag skulle hem så frågade J om jag ville med på fika hos grannen, och jag är inte den som tackar nej:P.

Nu ska jag leka lite med sims och J ska laga maten. Nathaniel ligger och sover, forhoppningsvis en stund då han är fulltankad.

Senare ska jag fortsätta med PM:et som ska lämnas in.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har börjat blogga på blogg.se igen.¨

Ha det bra! Kramar

2008-10-28 @ 20:11:39
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0