Härligt effektiv!

Så härligt!
Jag är ensam hemma! Helt själv, alltså verkligen helt själv, ingen J, ingen Nathaniel. Inte så att jag önskar bort dem, men de är så skönt att få pyssla lite själv ett par timmar.
De blev inge pluggande i går, Grannen flydde hemmet och kom över hit med barnen och vi myste till Björnbröder, så i dag är det nya tag.
Jag har gått ut med sopor och fixat tvätt tid, jag har gjort i ordning tre diskmaskinomgångar, snart dammsugit klart vardagsrummet, dammsugit och skakat ur soffkuddarna och dessutom läst (skolböcker) i sammanlagt 45 minuter. Utöver de har jag hunnit kollat internet lite snabb och käkat lunch. (Mina älsklingar lämnade hemmet klockan 10).
Nu ska jag vila någon minut, läsa lite mer och sedan dammsuga färdig här inne och förhoppningsvis resterande rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0