Livets alla jag borde.

Jag borde egentligen sitta och skriva på mitt PM nu, men jag pallar inte. Ska istället dricka en kopp te och glo lite på tv.
Nathaniel sover, gnällig i dag igen men inget ohanterbart. De dreglas massa oxå så jag funderar på om de kan vara ett till gryn på väg eller så är han påväg att bli sjuk. Han har även haft stopp i systemet som återgärdats med lite plommonpuré.
I morgon skall de tvättas! Tyvärr bara veckotvätt men alltid något, usch och fy för tvätt! Är de ingen som känner en elektriker?? Som kan installera vår tvättmaskin. *blink*
Snart är de jul oxå. ska bli kul att julpynta men samtidigt är de ju ännu en sak som kräver sin tid. :S
ibland skulle jag vilja vara en sim, då kan man paus och ha hembiträde. 

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag längtar till jul, tänk va mysigt med julpynt överallt:D

2008-10-28 @ 21:23:15
URL: http://soooooooofie.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi har bestämt att sista helgen i november ska det storstädas och julpyntas:)

2008-10-29 @ 08:21:15
URL: http://sarazsara.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej å hå! Låter som att ni har det bra! Jag är less på att vara hemma. Har knappt varit utanför dörren de senaste 5 dagarna. Men nu börjar Maxen bli bättre, så imorgon hoppas jag VERKLIGEN att vi kan komma ut och göra något! Appropå det där med tvättmaskinen. Per installerade vår diskmaskin igår, och jag har även för mig att han installerade vår tvättmaskin när vi flyttade in, så det verkar som att han är bra på sånt! :) Kram

2008-10-29 @ 13:16:53
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0