Slut på VFU/Nu är jag tillbaxs!

Ursäkta min frånvaro, jag kan tänka mig att ni inte ens kunnat sova pga av alla uteblivna uppdateringar.
Jag har inte haft ork att skriva nu när jag haft relativt långa dagar på VFUn men jag ska ta en snabb uppdatering nu innan jag ska sova.
Nathaniel har vänt sig helt och hållet från rygg till mage nu! Är inte riktigt säker på om han gjort de förrut då han ibland ligger på sida på natten, så de kan ha varit från sida till mage förrut. Han låg på hundbädden och busade, nästa gång jag tittade dit låg han utanför och på mage (detta var i söndags)! Jag tycker de går riktigt bra för J och Nathaniel hemma om dagarna, vilket känns riktigt skönt!
Praktiken har gått bra! Jag känner mig helt slut efter dagarna i klassrummet så de ska bli intressant att se hur jag klarar att arbeta i den miljön senare.
I morgon är de åter skola, tack och lov endast kortpass mellan 9 och 12, sen så ska jag träffa Jenny och minou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0