Utpumpad.

TRÖTT! Usch varit ganska mycket den här veckan så jag känner mig relativt mör, ska lägga mig på soffan och vila en stund och sedan sätta tänderna i skolböckerna.
Idag har jag och J fikat med mammagänget, alltid trevligt! Nathaniel har även äntligen fått sin 6 månaders spruta, han sa inte ett knyst! *skönt*. Hoppas han slipper biverkningar oxå.
Idag blir de stuvade makaroner och (butiksköpta) köttbullar. (Inte lika duktigt som lena =P).
Igår hade jag redovisning i skolan, var så nervös innan! men de gick bra! En tjej från skolan hängde med hem till oss tills vi skulle påpå babycafé på st:pers och lite senare kom Js syster kom hit så vi kunde byta ut den dubbla doppresenten (blev ett album i stället), vi blev även bjudna till carolin för att äta och kollade på en tvåa (lägenhet) som Js syster är intresserad av. Blev lite avis på de fina tapeterna i vardagsrummet och färgen i hallen. Verkligen fin 2:a! *håller tummarna åt Lizette*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0