VFU- Dag 1.

Första dagen har gått bra, Nathaniel sov ganska dåligt mellan 2 och 6 men han verkade sova bättre när jag gått upp, han och J sov till 8.Nathaniel har tydligen varit lite grining under dagen men jag väljer att ta de som att han saknat mig^^.
Usch vad ont jag hade i brösten när jag kom hem,men tack och lov var Nathaniel hungrig då.
J gjorde mat och jag myste med Nathaniel, och sedan gick jag och sov en och en halv timme. Var så trött efter en dag på skolan, nu har jag börjat förbereda lektionen jag ska hålla i morgon och tittar på generation fett. Förstår verkligen inte hur man kan ha som mål att vilja bli världens fetaste kvinna. Söt unge har hon iaf.
Ska straxs skutta i säng för i morgon blir de att gå upp klockan 6 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0