5 Dagar kvar.....

Har hittils inte gjort allt för stora framsteg angående det positiva tänkandet.
Tänkte ta itu med att förbereda mig för skolan vilket jag undvikit att göra ett tag nu, och direkt känner jag hur mycket jag låtit bli att göra. Nu känner jag mig stressad och orolig och lite irriterad, istället för att se de positivt och ta itu med saker och känna att de ordnar sig.
Jaja, har ställt påminnelse på telefonen så att jag inte ska glömma att ringa studievägledningen, och vänta med böcker tills jag varit på kursintroduktionen så jag vet vilka böcker jag ska ha. Så just nu kan jag inte göra så mycket, tänkte börja skriva ner skolschemat och pyssla lite.
J och nathaniel är på väg ut så jag ska få vara ensam hemma, ska käka lite lunch nu innan jag börjar med schemat och sedan ska jag städa undan lite. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0