CafeLatte- En småbarnsförälders räddning.

Idag har de var en bra dag, var ute och gick med Grannen i två timmar, hittade en klänning jag faktiskt känner mig rätt snygg i, kruxet äro de att den kostar 699 :(. Kanske lite dyrt, men tror jag ska köpa den ändå, iaf om J tycker om den. Träffade Jenny och Minou, vi bestämde oss för lunch på bredbar och där satt Annsofie och Lotta med sina barn. Mammafika =).
Minou är jättesöt och jag fick äran att provhålla henne, sötnosen! Nathaniel fick ärva lite kläder.
Mindre trevligt är att bröstvårtan fortfarande krånglar, den pluggar igen och de kommer var när jag öppnar upp, och öpnnar jag inte upp gör de svinont att amma! Nathaniels svamp i munnen verkar dock minska så jag hoppas de ska ordna sig.
I dag föddes william! Eller kanske man ska säga i natt; 02:02 såg william dagens (eller nattens) ljus, 3862 gram och 54 cm lång. Grattis Frida och Johan.
På vägen hem stannade jag till hemma hos annsofie och drack kaffelatte, nu känner jag mig allmänt pigg och uppåt, på vägen hem ringde Ante och han tänkte komma förbi i morgon. Ska städa lite i köket och kanske sy lite på dynan, ska kolla skolmailen och även se om VFU placeringen är klar än.
Kom på idag att jag ska ringa och boka möte med studievägledarna om vilka kurser jag ska läsa ivår.
tidigare i dag gjorde J om korten som vi ska ha på borden vid dopet om de kommer hit i tid vill säga och han hittade äntligen kvittot på kameran! när han städade här hemma =).
Imorgon kommer prästen och vi ska planera dopet!

Hurra för sånna här dagar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter som att ni haft en toppendag! Ni gick inte till ÖF med andra ord?! Vi har haft besök. Kul det med. Hoppas vi ses snart! Det börjar vara på tiden. KRAMAR

2008-09-09 @ 19:00:42
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vad vill Nalle ha i dop present?! :D

2008-09-09 @ 21:34:46
URL: http://oosofieoo.blogspot.com
Postat av: Daphne Doggy



Jag saknar min Lil G! Världens sötaste unge! på riktigt!!! :)



Vet du vad Julia gjorde idag? pussade mig och sa, det här, det är kärlek det.. Haha :)



Puss!



Älskar er!



x

2008-09-10 @ 00:01:30
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0