Vinden vänder?

Hoppas och tror att de kan möjligtvis hålla på att vända nu, igår sov Nathaniel 3 timmar första passet för natten (iof inte resten av natten men ändå) och på dagen sov han ett nästan tre timmar långt pass.
Nu försöker vi natta honom igen och jag hoppas de går bra.
Usch vad jag käkar godis den här veckan, men i morgon blir de nytt godisförbud, med andra regler.
Den som vinner får 14 dagars sovmorgon, den dag någon av oss jobbar eller går i skola räknas ej. Hur länge de ska fortgå ha vi inte bestämmt.

Ont i bröstvårtan har jag, den högra (ifall någon ville veta), förstår inte hur jag ska stå ut till på måndag. Tog ipren och då blev de bättre på dagen, nu är de sämre igen så jag tog en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0