Måndag hela veckan.

Go morgon.
Har varit mycket massa ett par dagar och inspirationen trytit.
Blingopartyt gick bra, blev en tröja och puffbyxa åt skrutten. fredagen försvann snabbt med plugg mellan 9 och 15,  och hämtning av caroline med lillasyster.PÅ Natten sov nathaniel 8 (9) timmar! Lördagen åkte J till min far för att spela poker med grabbarna, och jag, Nathaniel, Caroline och Julia begav oss till gränbu centrum för att shoppa lite. Hittade inget åt skrutten så de blev bara mat och fika. Nattningen gick bra på lördagen trots att J inte var där. Söndagen flöt på i stilla takt, jag försökte plugga lite och göra undan innan J kom hem, nathaniel ville inte sova förrän halv 2, då somnade han i carolins knä. Då hade han varit vaken sen halv 8.
J kom hem vid 4 så då åkte vi flickor till ikea och handlade gardinstång till skruttens rum och lite annat smått och gott, sen blev de snabbhemma pizza, gjord på hönekaka (godast är dock med Juliakaka).
Nu ska jag straxs till skolan, har tre avsnitt kvar som borde varit gjorda till idag. Den här veckan kommer bli väldigt intensiv då jag har tenta på fredag och mamma/mormor kommer på kvällen, fest på lördagen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hallå där.



Nej, har inte fixat med resten av rummet riktigt än. Tar några saker i taget, men fler bilder kommer så småningom. Om inte annat kan ni ju ta er en sväng hit till GG, så ni får se hur resten av lyan ser ut också! :)

Kram

2009-02-09 @ 11:58:34
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jovisst det hade varit jätte roligt att komma och busa med er:) Men just nu så hinns det inte med riktigt, hinner knappt gå på toa för det är fullt upp varje dag.. Men när jag får lite tid över kommer jag som skottet! KRam

2009-02-09 @ 22:03:55
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0