Narcissist, ja visst.

Idag har jag varit vid skolan och plugga lite med min fina studiegrupp, sendan bar de iväg till GG för att hälsa på Lena och maxen och Helena och Julia. Mycket trevligt, länge sedan jag såg Nathaniel leka så himla fint! På vägen dit så klappade Nathaniel händerna för första gången vad jag vet, och igår såg vi på inspelningar av Nathaniel, det tyckte han var jättekul och var faccinerad av sig själv en bra stund.

J har lagt upp bilder på semlorna. Grädden blev pyttelite lös och de syns på bilderna, men de var fantastikt goda och alldeles lagom stora.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är roligt att de gillar varandra våra små! Tack för besöket!



Kramar

2009-02-26 @ 20:40:50
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Lena

Det är roligt att de gillar varandra våra små! Tack för besöket!



Kramar

2009-02-26 @ 20:41:13
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Emma

hej hej!!har haft den här bloggen sen typ november men de är typ nu på slutet jag har skrivit mycke eftersom ibland orkar man skriv mycke men ibland ingenting. Bor hemme än så länge men har ett rätt stort rum men vill flytta så fort som möjligt,men har samlat på mig en del. =) Kärlek texten kommer från Sågmyra, butiken calimero, finns även som Lycka, hem ljuva hem m fl. Kärlek kostade 139kr.

Kram kram EMma

2009-02-26 @ 21:25:54
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0