Nytt projekt....

Vi hade super kul igår, jag, Jenny och Grannen (Grannen flyttade i dag så jag får nog börja kalla henne för annat :P) drack lite här hemma och åt Js goda köttfärsbiffar. Vid 9 drog vi till stan, jag vill inte behöva betala inträde därav den tidiga utgången. Grannen gick till bussen och vi flickor drog på krogen.
Idag mådde jag riktigt bra när jag väl orkade gå upp från sängen, lite trött men absolut inget att gnälla över, resten av dagen har ägnats åt mitt nya projekt, förrutom en liten promenad till Olhsons med Nathaniel.
Nu ska jag och J se på film, Nathaniel spydde nyss, helt oprovocerat, hoppas han inte håller på att bli sjuk igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0