Tänkte...

Lägga in ännu fler bilder, har några som ska upp =).  Men bloggen verkar seg så de skippas för tillfället.
I morgon skall vi förhoppningsvis få upp gardinstången i nathaniels rum och toarulle hållaren på toaletten. Det ska även tvättas här hemma. 
Nu är jag nästan övertyggad om att de blir kanelbrunt inne på toaletten! =). Tillsammans med den vita toan, kaklet och handfat så tror jag inte de blir för mörkt. Har planer på ett stort vitt hjärta ovanför toaletten och en vit ikeahylla med dold upphängning under. Sen två små tavellister på andra sidan, men typ några värmeljus och inramade kort. Men när de ska bli av vet jag inte!

Jag har kommit på en super idé, får se om jag hinner med innan de är dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0