Tenta avklarad!

Tentan gick nog ganska bra, tror jag, helt säker är svårt att vara innan resultatet kommer.
Senast nästa fredag skulle den vara rättad, lite kul med tanke på att jag fortfarande inte fått resultatet på förra kursen.
I kväll/natt kommer min mor och bror (mormor och morbror till Skrutten) och i morgon ska vi mysa innan de är dags för mig och J att lämna byggnaden. Känns konstigt att tänka att vi ska tillsamman bege oss ut i världen utan lille Nathaniel.
Mor ska ha med lite mönster till barnkläder och mina blå spetstickade pulsvärmare. Hurra! Så jag har längtat =).
Idag ska jag försöka städa undan lite, har börjat rensa i den obligatoriska klädhögen som bildas på något mystiskt sätt i de sovrum jag befinner mig i. Sen ska vi flytta Nathaniels spjälsäng och bädda iordning åt de gästande tu.

Ikväll blir de nog att ta de lungt och mysa med popcorn och film.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad mysigt det lät! Vad ska ni göra? Ha en toppenhelg kram kram

2009-02-13 @ 16:59:13
URL: http://helena80.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0