Bilbarnstol och trotsiga barn

Tror sonen hamnat i trotsåldern, så fort han inte får som han vill kommer ett ettrigt bjäbbjäjbbjäjb!
Jag och skrutten är ensamma hemma, J är hos sin syster ett par gator bort. Inflyttningsfest.
Jag har kommit på ytterligare ett projekt, jag ska sy ett förhänge till hålet i vår kök, alltså platsen som finns där man kan ha diskmaskin eller som vi, pappersinsamling. Så skönt att slippa se eländet! Men de blir att leta tyg till det, antagligen något vitt och grönt. Men först ska jag införskaffa en tygsax och en liten dragkedja, har lite så UFO här hemma.

Skruttens farmor var här idag med en förtidig 1 års present. En bilbarnstol! Precis vad vi behöver!
Nu har jag fått lillälsklingen att somna, vi lade oss i sängen och tillslut kom han tillro.
Jag ska leka lite på datorn och sedan lägga mig och mysa till ljudbok. Trevlig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag känner igen den där trotsen! Så fort Maxen inte får som han vill, kastar han sig bakåt och vrålar som ett lejon! Haha :)

2009-02-21 @ 21:44:08
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0