Humor!!!!

Hahah fick mail av min kära far, och jag roade mig själv och svarade på mailet.
jag är lite övertrött nu så om jag inte tycker de här är kul i morgon ber jag om ursäkt!

Håll tillgodo:

Hej!
Pappa, tror du verkligen att jag skulle uttrycka mig sådär?... tog bort ett par mellanslag och så :P. men i de stora hela fick de vara. =).
Skrivit under nu iaf, ska leta reda på adressen i morgon...
och skriver man inte kram eller med vänlig hälsing eller iaf //Anders när man avlsutar ett mail till sin älskade dotter.
Kram//Lina
 
p.s in stavas inte "inn". d.s
p.s.s. Tycker du jag är lite dryg nu? d.s.s.
p.s.s.s Jonas/Link hälsar d.s.s.s
p.s.s.s.s Glömde även hälsa från nathaniel. d.s.s.s.s




From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: jodu
Date: Mon, 5 Jan 2009 19:48:16 +0100

Hej!
Kan du skriva ut detta och skriva på
Så vi kan skicka inn det till borderlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0