Ledarskap och grupprocesser!

Igår var Linda här med sin son Robin! Så söt! Han spelade tv-spel och vi vuxna satt och pratade och fikade. Sen gick jag och skjusade Grannen till Marykaymöte, och gjorde henne sällskap där. Blev bjuden på en hamburgare efteråt med trevligt sällskap.
Idasg blev de massa ändrade planer, först skulle vi till Hilmas 2 års kalas, och sen blev de både kalas och granplundring hos Js far, tillslut kom vi fram till att vi ska gå på kalas i morgon och plundring i dag. Vilket passar mig bra då jag var på stan i jakt efter present och kom på efter halva vägen att de är söndag idag, så de blir en tur i morgon efter skolan i stället.

Usch vad jag är omotiverad till min hemtenta! Har börjat nu iaf, måste göra mer, BLÄ! Om jag är duktigt har jag bestämmt att vi kanske ska ta en impulstur till syster Nisse, Emsi ska dit och hälsa på i helgen så de vore ju trevligt att åka dit tänkte jag.

Skrutten är fortfarande snuvig annars mår han bra, idag har han ställt sig mot soffan och gåstolen, så jag kan officiellt säga att han kan resa sig mot möbler nu.

Kommentarer
Postat av: Lena

Duktig kille!



Vi har varit på Fyris och badat idag. Det var toppenkul!

2009-01-06 @ 16:08:38
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Link

När stälde han sig mot soffan??

Du får inte glömma att han ställt sig mot bordet BREVID soffan

2009-01-07 @ 13:01:45
URL: http://dryorophus.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack för idag! Det var jättetrevligt! Det tycker Maxen också! :)



Kramar

2009-01-07 @ 20:23:50
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0