Magsjuka.

Lång dag, många tankar och känslor.
Jenny har varit här och fixat med komplettering, Jonas har varit iväg och skaffat oss en bokhylla som bortskäntes via blocket. Vi har tvättat, jag går iväg för att hämta Grannen för att få sällskap till affären, när vi kommit ut så ringer J och säger att jag måste komma hem, han är magsjuk. Jag tar Nathaniel med mig i vagnen, J får vila så gott de går. Till blomsteraffären och fixa blommor till begravningen, hem och ta upp tvätten, blev en kvart sen så fick be om ursäkt till nästa men de verkade inte vara någon fara. Upp med tvätten, tillbaka till affären och handla sockerdricka och cola och blåbärsoppa. Hem, ge Nathaniel gröt och försöka äta lite snabbt då blodsockret var lågt, nathaniel bajsar.... 3 gånger. Jag tvättar händerna, typ hundra gånger.
Jonas kommer upp och käkar soppa, Nathaniel vill inte sova..... Nathaniel Spyr ner mig, jag ropar på J som får kolla på Nathaniel medan jag tvättar av mig och laddar upp med spytrasor för säkerhets skull. J lägger sig och jag byter om på Nathaniel. för en kvart sen somnade han äntligen i min famn, nu har jag bäddat i soffan och ska gå och lägga mig, har inte ens öppnat dokumentet med tentan på hela dagen, jag hoppas vi alla här hemma mår bättre i morgon då jag måste förbereda redovisningen till på torsdag och dessutom fixa med tentan! Känner mig lite stressad! Men de ska nog gå bra, kan inte koncentrera mig, så mycket tankar i huvudet.
Ska försöka sova nu, hoppas de blir en lung natt då jag kommer få ta hela. (ifall att Nathaniel inte blivit smittad av J, han verkar ju pigg iaf).

Kommentarer
Postat av: Lena

URSCH OCH FY!!! Jag hoppas verkligen att du inte blir smittad. Magsjuka är en otrevlig åkomma! Och hoppas Natte kryar på sig snabbt. Ge honom en puss från mig och min lille sjuklingen.

2009-01-14 @ 09:53:52
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Lena

Hoppas allt gått bra idag. Jag har tänkt på er.

2009-01-15 @ 20:46:21
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0