Ny kurs!

Idag var första dagen på nya kursen, läraren är så rolig och entusiastik, dessutom ser han ut som jag föreställer mig att albert einstein såg ut när han levde, förrutom att han är meda smal med gravidmage och dålig hållning.
Ser iaf fram emot resten av kursen trots att jag var lite skeptisk tidigare.
Klassen är svårt att yttra sig om än, vi är dock bara 15 pers så vi kommer nog lära känna varandra ganska snart.
Vi fick göra massa roliga Matteuppgifter, ska straxs kolla med jonas om han vill prova på ett par.
Sen blir de nog sova, fast jag egentligen har en uppgift till i morgon, men den får vänta, har faktiskt avslutat hemtenta idag så de får räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0