Självgående?

Ja iaf självstående, idag så släppa Nathaniel taget, han stod själv, helt utan stöd. I säkert tre sekunder! haha.
Men jag var impad iaf.
Idag har han babblat massor! har aldrig hört honom "prata" så mycket förrut.
Haft en superolig lektion i skolan! Älskar Drama! Om de inte vore så att vi ska få papper med allt vi gjort sista gången skulle jag skriva ner allt nu, men som tur är slipper jag! Grannen med barn har varit här ett par timmar och myst, trevligt! Jag älskar besök!

Jag har ett projekt på G, jag är så sugen på att göra ett par muddbyxor till nathaniel, och dessutom en body. Men nu är de ju så att mina sykunskaper är begränsade, har lagt ut en förfrångan på en sytråd, få se om jag får något svar.

Blingo party den 5 februari! Kom och fika! :P

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack! Jag hade kanonkul igår! Men jag gillar att vara hemma också! :)



Hoppas vi ses snart igen!!! Kramar

2009-01-10 @ 22:24:43
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0