Sömnrekord!!!

Igentligen har jag inte tid att uppdatera just nu, ska till skolan om några minuter och måste få i mig min obligatoriska kopp thé!
Men jag måste bara berätta!  I natt sov nathanil från straxs innan 21 till klockan halv 4! alltså 6 och en halv timme!!jag hade svårt att gå upp och försöker få J att gå upp men han vägrar lyssna på mig, sen verkar de som om Nathaniel somnar om iaf, men efter en stund låter han igen, gör gör ett nytt försök att få upp J men icke då. SÅ vid fyra åt Nathaniel välling, fick nappen och somnade om, han har inte vaknat än.
SÅ bra och härligt underbart!

Nu frukost!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt Natte! Ha en bra helg! Kram kram

2009-01-09 @ 16:40:37
URL: http://helena80.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0