Stulen lista...lite förkortad.

Årets aldrig gjort förut: Födde världens finaste son! Thor Nathaniel

Årets nyårslöften: Gå till doktorn och se om det går att göra något som kan få mig att bli piggare.
Dödsfall under 2008: Fina lilla Minou och Carro (jennie lillasyster).
Nytillkomna under 2008: Nathaniel, Minou, Carl, Max, Elvira, Julia + massa andra små sötungar.
Årets hälsa: Gått upp 26 kg och gått ner de flesta, promenerat massa men annan träning har uteblivit.
Länder du besökt 2008: Räknas Sverige?
Årets matupplevelser: Att vara matmaskin (amma).

Årets lärdom: Jag klarar mig utan sammanhängande sömn.
Årets framgång: Nathaniel

Årets äventyr: Dagen då Nathaniel föddes.
Årets skada: Räknas att spricka? Annars tror jag inte att jag varit allt för skadad under året.
Årets inköp: Soffan, och kanske tvmöbeln!
Årets film: Sweedney todd

Årets slöseri: Hägendaz och ben and jerrys.
Årets glädje: Nathaniel föddes och vi fick vår trea.
Årets jul: Lillajul hos jonas mamma, julaftonen hos jonas pappa och mellandagarna i dalarna hos min mamma.
Årets TV-program: Unga mödrar.
Årets önskan: Att få sova en hel natt.

Årets födelsedagar: ?? Nathaniels :P  

Årets sämsta: Att inte få sova.planer, J hemma repriser på TV och olästa tid.
Årets sedda kändisar: kändisar, vad är de? Missar alltid.

Året om din blogg: Lade ner min gamla blogg pga strul, men blev suggen på att skriva "dagbok" på nätet igen och började skriva efter Nathaniel föddes, även om syster fixade bloggen lite innan åt mig.

Årets motto 2009: Var lugn de ordnar sig! (samma som förra året men de kan inte skada)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0